Brinite o svom autu! – Par savjeta od Gumi Servis Magaš iz Matulji

Isplati se čuvati, brinuti i održavati svoje vozilo! Evo par savjeta od nas iz Gumi Servis Magaš o održavanju i čuvanju svog vozila.

  • Održavaj svoje vozilo od prvog dana – Životni vijek vozila može se produžiti pažljivim rukovanjem na koje se značajno utječe. Nije važno radi li se o jednom novom autu izravno od trgovca ili o rabljenom automobilu. Trebalo provjeravati ulje i rashladnu vodu. Budući da nije jasno jesu li za rabljeni automobil korištene visokokvalitetne pogonske tekućine, potrebno je izvršiti izmjenu ulja. Istovremeno promjeniti i filter ulja. Ako se sumnja na prljavu ili staru vodu za hlađenje, i nju treba zamijeniti.

  • Think and drive – odnosno razmišljaj dok voziš – Prema motu “Razmišljaj i vozi” važno je koristiti automobil što je moguće više nježno. Vožnja počinje u glavi. U mnogim slučajevima vozač vozi više-manje točno onako kako su ga učili u autoškoli ali ponekad se  zanemaruju povratne informacije iz automobila i ne obraća se pozornost na ono što se događa. Srećom, ovo utječe samo na nekoliko vozača, ali radi sigurnosti, svejedno ga treba spomenuti. Da biste mogli nježno voziti automobil i saznati da se pojavljuje nešto nepoželjno, važno je razumjeti osnovnu strukturu. Na taj način možete razviti osjećaj da s automobilom nešto nije u redu. To uključuje, na primjer, rad motora s unutarnjim izgaranjem te koje komponente međusobno djeluju i kako.

  • Pomalo kreni – Ako ste u žurbi, na primjer da brzo stignete na posao, krećete brzo krenuti čim se automobil pokrene. I nekoliko metara nakon starta brzo će ubrzati, jer bez pravog zamaha može biti teško uključiti se u promet. Ali tu je snažno ubrzanje tako brzo nakon starta, što se automobilu nikako ne sviđa. Dugoročno, to će vam automobil naplatiti. Dakle, rano ubrzanje trebalo bi biti što je dulje moguće odgođeno – idealno dok motor ne dosegne optimalnu radnu temperaturu. To osigurava da je podmazivanje savršeno. Isto se odnosi i na podmazivanje mjenjača. Stoga treba biti oprezan s malo gasa.

  • Izbjegavajte crveno u brojaču okretaja – Ono na armaturama crveno označeno područje, je područje koje treba izbjegavati. To je i razlog zašto je ovo područje tako jasno označeno. Riječ je o graničnom području, u kojemu bi u najgorem slučaju kazaljka trebala biti nakratko, ali ne i trajno. Isto vrijedi i za pokazivač količine goriva u rezervoaru –  Iako se automobil još uvijek može voziti u ovom području, preporučljivo je izbjegavati rezervu goriva kad god je to moguće. Gotovo prazan spremnik ne mora nužno dovesti do izravne štete, ali ne štiti automobil. Osobito kod starijih vozila u spremniku su se nakupile čestice hrđe i druge prljavštine. Tijekom dugog putovanja u crvenom području te čestice tonu prema dolje i stoga se mogu lakše usisati. To pak može dovesti do začepljenja filtra goriva. Također se može paralizirati pumpa za gorivo ili čestice dospjeti u komoru za izgaranje gdje uzrokuju štetu.

  • Odabir ispravne brzine je presudan – Ako želite zaštititi vozilo, trebali biste obratiti pozornost i na prijenos. To se prvenstveno odnosi na ručne mjenjače, budući da za automatske, Tiptronic ili ručice mjenjača to nije ni od kakvog značaja. S modernim mjenjačima, hoćete li se prebacivati s dvostrukim isključivanjem spojke ovisi o vašem stilu vožnje i mijenjanja brzina, ali više nije potrebno. Ipak, ne može biti sramota što se gas lako dodiruje pri prebacivanju u niži stupanj prijenosa. Ovo malo smanjuje razliku u brzini, što je ublažilo rad sinkrona.

    Treba težiti bržoj izmjeni stupnjeva prijenosa, osobito pri sportskoj vožnji. S ekonomskog aspekta to ima svoje prednosti, jer pri promjeni brzine naglo pada broj okretaja motora i broj okretaja. A izgubljenu energiju prvo treba nadoknaditi.

    Sinkron se nepravilnim rukovanjem može lako oštetiti jer je složena konstrukcija. 

  • Korištenje vozila = potrošnja vozila – Kao što ljubitelji tuninga znaju, neke preinake utječu na trošenje vozila. Ovo veće opterećenje je kada montira sportski ovjes na vozilo, tipa gewinde ili sportske opruge. Također, sportski stil vožnje pridonosi povećanom trošenju. To je razlog zašto intervale izmjene ulja treba skratiti kad god je to moguće. Isto tako i ostali potrošni dijelovi i oprema kao što su tekućina za kočnice i ulje za prijenos, ali i zupčasti remeni i svjećica. Komponente poput zračnog filtra trebali bi također češće mjenjati .

  • Gume i tlak zraka u gumama – Istrošene gume su problem jer je pravilan tlak zraka u gumama važan. Što je niži tlak zraka u gumi, to brže može prsnuti ili potrošiti gume sa vanjske i unutarnje strane, a što je tlak zraka veći od propisanog, onda će prije potrošiti gume u sredini gaznog sloja. Osim jako istrošenog profila, pogoršana je i upravljivost vozila. 

    Važno: ako su gume neravnomjerno istrošene, to ne može biti samo zbog neispravnog tlaka u gumama. Također utječu neispravni amortizeri, krajnici spona, spone ili necentriran trap vozila. 

    Nosivost vozila se poboljšava kada u gumi ima više zraka. Ako je tlak zraka niži nego što bi trebao biti, to dovodi do oštećenja ili čak uništenja bočnih stijenki gume, što u konačnici može predstavljati znatan sigurnosni rizik.

    Mnogi samo provjeravaju tlak zraka u gumama kada mijenjaju kotače i gume ljeti i zimi, što se ne preporučuje.

    Umjesto toga, najbolje je provjeravati tlak zraka svaka dva tjedna – zbog vaše sigurnosti i vašeg novčanika.

    Obično je vrijednost tlaka zraka zabilježena na vozilu. Tlak zraka se može vidjeti na naljepnici koja se nalazi na unutarnjoj strani B-stupa. Druga mogućnost je unutarnja strana čepa za gorivo, ali i naljepnica u pretincu za rukavice ili u priručniku. Imajte na umu da drugi čimbenici, poput opterećenja vozila, također utječu na vrijednost potrebnog tlaka zraka.

  • Pranje vozila – autopraonica ne čini uslugu vlastitom automobilu. Jer iako je to brz i praktičan oblik čišćenja, autopraonica je rijetko nježna prema boji na automobilu. Dakle, bolje je ići na Ručno pranje vozila. Radi li se sa visokotlačnim peračem (mini wash) uvijek treba koristiti na odgovarajućoj udaljenosti prskanja. Tako se niti jedan dio ne oštećuje i na kritičnim mjestima voda ne može prodrijeti. Osobito sklona hrđi mjesta poput lukova kotača treba uvijek posebno oprati.

    Važno: Kiselo zaprljanje, na primjer ptičji izmet, treba odmah ukloniti. Kiselina koja se nalazi u izmetu napada boju.

⚡Samo najbolje u @racelook_hrvatska trgovini⚡
・・・
🌐racelook.com.hr
📧info@racelook.com.hr
📞0959009512
✅Whatsapp 0959009512

・・・

#racelook #RCLK #racelookcomhr #ituning #carsofcroatia #gumiservismagas

#alufelge #alufelgen #newwheels #wheels  #autinasihklijenata  #wheelsofcroatia #wheels #barracudaracingwheels #ozracingwheels #zperformancewheels 

🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁

Najnovije objave